Etichete

luni, 15 octombrie 2012

Test Personalitate


In acest articol as dori sa va prezint un test de personalitate foarte util care ar putea sa va ajute sa va descoperiti calitatile dar si defectele.Testul are variante in limba engleza dar si romana, dar nu vi l-as recomanda pe cel in romana deoarece uni oameni care au facut testul au declarat cateva nemultumiri de la intrebari fara sens pana la rezultate diferite de natura raspunsului.

In orice caz aici sunt linkurile de care aveti nevoie:

Test MBTI limba romana - http://www.testepsihologice.net/mbti

Varianta engleza(recomand) - http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Descrierea amanuntita a fiecarui tipar:

http://www.personalitypage.com/html/portraits.html

http://typelogic.com/istj.html


Dupa parerea mea testul te ajuta sa te definesti ca persoana, sa intelegi mai bn cine esti, sau mai simplu spus cine ai vrea sa fi prin intermediul catorva intrebari simple de natura psihologica.Eu am facut testul si sincer sa spun chiar m-a descris in totalitate din toate punctele de vedere, de la candirea pe care imi place sa o abordez pana la carierele profesionale spre care m-as putea indrepta.

Pot spune ca asa am ajuns sa deschid acest blog, dintr-un impuls sau daca preferati o confirmare cum ca as fi potrivit sa fac asta.Asa ca am trecut peste rusine si uitati-ma aici in fata voastra oferind tot ce am mai bun prin articolele mele pentru a va face sa vedeti viata mai usor de cat pana acum, sperand ca sfatul meu fie el cat de mic sa ajute pe cineva.

Tiparul meu este INFJ - Introverted iNtuitive Feeling Judging(Introverted Intuition with Extraverted Feeling).Am fost multumit cand am citit prima fraza care spunea ca acest tipar este cel mai rar din lume, insemnand ca doar 1% obtin aceasta clasare, dar dupa aceea cand am citit mai amanuntit detaliu cu detaliu am avut ciudata senzatie "monolog"(nu stiu daca ma exprim cum trebuie dar asta am simtit), era ca si cand eu as fi vorbit cu mine despre mine(ciudat nu ?).

Vorbind la modul cel mai serios acum, testul este foarte bun si il recomand tuturor oamenilor care citesc acest aticol indiferent ca se cunosc destul de bine sau nu, acest test va va confirma lucrurile pe care le stiati si va va dezvalui lucrurile pe care nu le stiati.

Cam atat cu asta, faceti testul si comentati rezultatele in josul paginii.

Un comentariu:

  1. Foarte interesant blogul vostru...va felicit si astept noi articole.pwpycy

    RăspundețiȘtergere